2014. április 27., vasárnap

Kirarin Revolution ( Kilari ) After Story 6. fejezet

6. Fejezet

A nem várt fordulat. Akai ismét lecsap.

- reggelt! - köszöntünk másnap a forgatás helyszínéhez érve.
- Jó reggelt!....EEEH?! - ez volt mindenki reakciója mikor meglátott minket kézen fogva másnap.
- Mi a baj srácok? - nézett rájuk Hiroto kíváncsian.
- Ti....együtt...kézen fogva. Ez furcsa. - jelentette ki egy kisebb mosollyal a szája szélén Komoi kisasszony.
- Miért? Hiszen együtt járunk. - mondta elpirulva.
- Ezt még meg kell szoknunk. - nevették el magukat.
- Látom mindenki megérkezett. Akkor kezdhetjük? - szólt Takada úr.
- Igen!

A forgatás után....


- Hiroto, beszélhetnénk egy percre? - kérdezte Akai.

- Igen. Mindjárt jövök. - ezzel megölelt és elment.

..................................................................

" Hiroto szemszöge"
-  Mit akarsz? - ez volt az első kérdésem, mikor egyedül maradtunk.
- Úgy látszik, hogy Kilari nem értette meg, ezért téged kell figyelmeztetnem. - majd egy gonosz vigyorral felém fordult. - Tűnjetek el egymás közeléből, ha nem.....Kilarit váratlan baleset érheti. Remélem megértetted!
- Te kis.... - nem hiszem el, hogy ez a kis fruska megfenyegetett.
- Akkor menjünk! - mosolygott rám kedvesen. Ettől kirázott a hideg.
- Ezt nem fogja megúszni. - mérgelődtem, miközben lassan visszasétáltam Kilarihoz.
.................................................................
" Kilari szemszöge"
- Mi baj Hiroto? - kérdeztem aggódva amint visszaért.
- Engem is megfenyegetett és azt mondta ha nem fogadunk szót bajod eshet.
- Oh. Csak ennyi. Amíg veled nem történik semmi, addig nem aggódok. - ez egy kicsit megnyugtatott.
- Nem hiszem el, hogy ezt mondod! Ez igen is egy hatalmas gond! - rivallott rám rák vörös arccal.
- Hiroto.... - majd éreztem, ahogy a könnyek végig folytak az arcomon.
- Kilari, mi a baj? - nézett rám aggódóan.
- Sajnálom.... Sajnálom.....
- De mit?
- Annyi gondod van miattam. - mondtam a könnyeimmel küzdve.
- Emiatt nem kell aggódnod. - mosolygott rám miközben letörölte a könnyeimet. - az csak természetes, hogy aggódom hiszen te vagy a legfontosabb ember az életemben. - ezt kimondva teljesen elvörösödött.
- Ez igaz? - kérdeztem kissé elpirulva.
- Persze. Menjünk vissza.
- Jó!

A többiekhez visszatérve......

   
- Akkor mi megyünk főnök! - köszöntünk el Hirotoval.
- Rendben. Akkor holnap ugyanitt.
- Értettük. Viszlát! - majd hazamentünk.

A házunk előtt......


- Nem kéne elmondanunk?

- Mit? - kérdeztem.
- Azt, hogy járunk.
- Nem vagyok benne biztos. Nem tudom, hogy fogadnák.
- Nem számít, hiszen szeretlek.
- Akkor menjünk!
Jelentettem be majd beléptem az ajtón és köszöntem. 
  

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóó siess a következővel..........

    VálaszTörlés
  2. Igyekszem felrakni. Pár napon belül feltöltöm a következő részt. Várom a véleményeket. További jó olvasást. A szerki.

    VálaszTörlés
  3. Szia ebben a hatos bejegyzésben az utolsó kép az az az egyetlen kép nem tudod véletlenül hogy melyik részben van? már mint az igazi sorozatban?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Először is köszi, hogy olvasod a blogom és örülök, hogy olvasod. Bocsi, hogy ilyen későn válaszolok, de nem láttam a megjegyzéseket. A kérdésedre a válasz pedig, nem. Sajnos nem emlékszem pontosan, de ha eszembe jut azonnal leírom. Bocsi :)

      Törlés
    2. Szia :) ! A kepen lathato episod az pontosan az 56 rész ( Csók ! hiroto es Izumi a szerelmes par )
      Amugy nice story !

      Törlés
    3. Nagyon szépen köszönöm, hogy olvasod a blogot és annak is, hogy tetszik a történet. Valamint a választ is, mert már majd megevett a fene, hogy tudjam melyikben van. :D Sajnos már régen láttam és nem nagyon emlékszem a kisebb részletekre. Hamarosan jön egy szaftosabb rész és egy kis meglepetéssel is készülök. Sajnos nem sokat tudok géphez jutni a suli miatt, de majd igyekszem. :D Addig is jó olvasást.

      Törlés