2014. június 19., csütörtök

Kirarin Revolution ( Kilari ) After Story 9. Fejezet

9. Fejezet

Egy kis beszélgetés. Az álarc lehullik.

A kórtetem előtt....
- Srácok figyeljetek!
- Mire Kilari?
- Az igazság, hogy Akai már többször is megfenyegetett, hogy tűnjek el Hiroto közeléből.
- Hogy mi!?? Kilari miért nem mondtad?
- Azt nem tehettem.... a lényeg, hogy most is Hirotot próbálja becsapni, kihasználva, hogy nem emlékszik. Figyeljétek!
Mindannyian elkezdtük hallgatni, hogy mit csinálnak bent.
- Hiroto kérlek emlékezz! Én a barátnőd vagyok. Ezt nem felejtheted el...
- Barátnő...?
- Igen... - majd könnyes szemmel megölelte.
Kint...
- Ez-ez nem lehet igaz.....
- Kilari...
- Szóval ez az igazi arca...
- Igen, de ez akkor is...
- Kilari csinálnunk kell valamit!
- Elnézést, hogy beleszólok, de..
- Maga..



















- Kazama úr orvosa vagyok, a nevem Dr. Hayami. Örvendek.

- Én is a nevem Tsukishima Kilari. Ők itt a Főnök, Komoi Kasumi, és Hiwatari Seiji, Hiroto partnere.
- Nagyon örvendek. Arra gondoltam, igaz nem az én dolgom, de van egy tervem.
- Hallgatjuk.
- Ugyan, nyugodtan tegezzetek.
- Rendben.
- Na szóval a terv a következő..... - majd mindent elmesélt.

1 megjegyzés: